Het lectoraat Marketing en Ondernemen van de Hanzehogeschool start in 2024 een tweejarig onderzoek naar de vraag hoe MKB-bedrijven in de B2B-sector een authentieke en duurzame waardepropositie kunnen ontwikkelen die aansluit bij klantbehoeften.
Het doel? Methoden, tools en technieken ontwikkelen waarmee organisaties hun duurzame waardepropositie niet alleen kunnen vormgeven, maar ook in de markt kunnen zetten.
Het onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met het lectoraat Marketing & Customer Experience (Hogeschool Utrecht) en diverse praktijkpartners, waaronder ImpactNoord, VNO-NCW Noord, Economic Board Groningen, AlexanderImpact en Gamechanger Unltd.
Om het onderzoek verder te versterken, zoeken we nog enkele praktijkpartners uit Noord-Nederland of omgeving Utrecht. We richten ons met name op middelgrote MKB-bedrijven (50-150 werknemers) actief in de B2B-sector.
Ben je geïnteresseerd om deel te nemen? Op 14 en 16 januari organiseren we informatiemomenten om potentiële partners een kijkje te geven in het project.
Heb je interesse om aan te sluiten? Neem dan contact op via:
Zij zullen dan z.s.m. contact op nemen.
Comments